Efektívna marketingová komunikácia

Termín konaniapodľa záujmu
Uzávierka prihlášok
Rozsah kurzu16 hodín
(2 dni x 8 vyučovacích hodín)
Miesto konaniaUniverzita Komenského v Bratislave
Centrum ďalšieho vzdelávania
Odbojárov 10/a (vo dvore)
Doprava: zástavka Slovnaft aréna, MHD č.,: 39, 61, 63, 74, 78, 204
Cieľ aktivityObjasnenie procesu marketingovej komunikácie, zostavenie komunikačného mixu, predstavenie jednotlivých nástrojov komunikačného mixu s dôrazom na novinky z prostredia súčasného trhu.
Cieľová skupina
  • manažéri reklamných agentúr a marketingových oddelení
  • kreatívni pracovníci reklamných agentúr (copywriter)
  • marketingoví špecialisti
Forma výučbyInteraktívny tréning
Obsahová náplň
  • Marketingový komunikačný mix, proces marketingovej komunikácie
  • Komunikačná stratégia
  • Tvorba komunikačného mixu s aplikáciou na konkrétnu oblasť pôsobenia účastníka kurzu (faktory ovplyvňujúce výber nástrojov komunikačného mixu)
  • Reklama (definovanie reklamných cieľov, stanovenie reklamného rozpočtu, príprava reklamnej stratégie, faktory ovplyvňujúce reklamnú stratégiu, tvorba reklamnej správy, vyhodnotenie reklamnej kampane)
  • Podpora predaja (nástroje podpory predaja, príprava programu podpory predaja)
  • Public relations (nástroje public relations, stanovenie cieľov, príprava správy, realizácia, vyhodnotenie výsledkov)
  • On Line marketing, Virtuálny marketing
  • Copywriting, scenáristika, produkcia, klientservis
Cena168 €
Lektordoc. Ing. Mgr. Ľubomíra Strážovská, PhD.
Doklad o ukončeníOsvedčenie